Peter Sprenger

Peter Sprenger

Peter Sprenger studeerde marketing en bedrijfskunde. Hij was vele jaren lid van de Raad van Bestuur van de Ricoh Group in de Benelux. Momenteel is Peter als docent Strategische Marketing en Big Data verbonden aan twee MBA opleidingen.

Peter schreef eerder drie boeken over digitale trends en marketingstrategieën. Hij begeleidt bedrijven in de digitale transitie naar nieuwe markten en helpt ze om op een praktische wijze nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen.  Hij is met zijn bedrijf Techonomy nauw betrokken bij fanbase marketing en data ontwikkelingen in de sport. Daarnaast is hij voorzitter van de Nederlandse Volleybalbond.


Bob van Oosterhout

Bob van Oosterhout

Bob van Oosterhout richtte Triple Double op in 1997. Hij is een commercieel, creatief en enthousiast sportmarketeer met een enorm netwerk in het bedrijfsleven, de sport en (sport)media. Bob werd uitgeroepen tot ‘Sportmarketeer van het Jaar’, uitgeroepen tot ‘Sponsor Personality van het Jaar 2010’ en hij won de BOV Trofee (Beste Ondernemers Visie) 2011. Sinds 2011 is hij lid van DE 144. Bob maakt deel uit van het BNR Sportpanel en is vaste sidekick van Humberto Tan in BNR Sportzaken. Wekelijks schrijft hij de column ‘Show me the money’ in Spits en hij is auteur van het recent verschenen boek ‘De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden’. Bob studeerde onder meer in de Verenigde Staten en is een nauwe volger van de wereldwijde sportindustrie.


Toon Gerbrands

Toon Gerbrands

Toon Gerbrands is van oorsprong verkeerstechnoloog, is één van de weinige coaches die in twee sporten succesvol is. Hij leidde de Nederlandse volleybalmannen naar Europees Goud en eredivisieclub AZ won onder zijn leiding als algemeen directeur het landskampioenschap. Toon Gerbrands heeft als clubcoach in het volleybal meerdere landskampioenschappen en de Europacup gewonnen met Piet Zoomers. Hij was bij voetbalclub AZ algemeen directeur in welke functie hij het faillissement van DSB heeft weten te managen. Nu vervult hij de rol als algemeen directeur van PSV. Toon Gerbrands is een uitgesproken persoonlijkheid die zowel teams als individuen weet te begeleiden naar succesvolle prestaties. In presentaties legt hij de nadruk, ondersteund door anekdotes vanuit de praktijk, op het belang van samenwerking, inspirerend leiderschap en goede communicatie. De presentaties die Toon hierover geeft zijn direct bruikbaar voor managers uit de sport. Toon heeft meerdere boeken geschreven over teambuilding en succes behalen.


Karin Veldman

Karin Veldman

Karin Veldman heeft 15 jaar ervaring als communicatieadviseur. Zowel bij commerciële organisaties als overheidsorganisaties. Als adviseur, als medewerker/uitvoerder en als trainer. Haar passie? Klantgericht communiceren. Haar motto? Alles is communicatie. Haar doel? Duidelijk zijn en doeltreffend. In de afgelopen jaren heeft Karin Veldman onder andere gewerkt voor: ArtEZ, Radboudumc, Agrifirm, gemeente Veenendaal, gemeente IJsselstein, gemeente Hilvarenbeek en provincie Limburg.


Bas van den Beld

Bas van den Beld

Bas van den Beld is Digital Marketing Strategist en veelgevraagd spreker op dat gebied. Hij is verantwoordelijk voor de digitale PR en Marketing van Linkdex in de UK, oprichter van Stateofdigital.com, en adviseert bedrijven, waaronder KLM en MTV, over de mogelijkheden van digitale marketing. Recent werd hij wereldwijd uitgeroepen tot Search Personality van 2015. Bas is de Google expert wereldwijd. Hij doceert hierover van Australië tot Europa, en van Azië tot Zuid-Amerika. Bas deelt zijn inzichten over welke manier je een business model in de digitale wereld kunt opbouwen en welke rol Google hierin kan spelen. Daarbij kijkt hij niet alleen naar vandaag, maar laat hij vooral de mogelijkheden zien zoals die zich richting 2020 gaan ontwikkelen. Nadrukkelijk laat hij zien welke kennis en partnerships Google aan haar dienstverlening heeft toegevoegd om de meest vooraanstaande digitale organisatie in de wereld te blijven. De wijze waarop Google data deelt is van groot strategisch belang voor veel organisaties. Wie college heeft gekregen van Bas, zal een lange tijd geïnspireerd zijn over de enorme mogelijkheden van onze digitale maatschappij.


Ger Hofstee

Ger Hofstee

Hofstee studeerde macro-economie, marketing, bedrijfskunde en ‘e-learning and digital cultures’. Hij heeft gewerkt als productmanager, salesmanager, marketing manager, commercieel directeur, algemeen directeur, voorzitter groepsdirectie en CEO. Hij heeft daarna als adviseur meer dan 90 marketing projecten gedaan in consumenten-, industriële-, zorg- en dienstenmarkten, vooral om organisaties markt- en klant bewuster te maken, om product-, merk- en communicatie strategie te ontwikkelen en om bedrijven van hun analoge- naar digitale ontwikkeling te begeleiden. Ger is Professor Marketing aan het Institute d’Administration des Enterprises van de Université Paul Cézanne in Aix en Provence et Marseille en aan de IBO Business School in Leusden. Tevens is hij decaan van de MBA voor professionals in de zorg van VvAA. Als auteur heeft hij 12 boeken geschreven waaronder ‘de 10 stappen marketing methode’, ‘Master in Marketing’, ‘Changing the rules in the Internet era’, ‘World Mega Trends’, ‘Vraaggestuurde Informatie Logistiek’ en recentelijk de ibooks ‘alle 25 goed’ geheide high performance marketing strategieën, ‘van analoognaardigitaal.nu’ en ‘Fatal Error 50 disruptieve marketing cases’. Hij publiceerde meer dan 150 artikelen op digitaleconomics.nl